Huvudmeny

Om du vill kontakta landstinget

 
Det finns olika sätt att kontakta landstinget.
Du kan till exempel ringa eller skicka e-post.

Det finns olika sätt att kontakta landstinget.

Du kan ringa, e-posta, skicka brev eller besöka landstinget.

 

Telefonnummer växel: 010-103 00 00.

E-postadress: landstinget@lio.se.

Adress:

Landstinget i Östergötland

58191 Linköping.

 

Om du vill besöka landstinget kansli är adressen:

Landstingshuset

S:t Larsgatan 49 B

Linköping

 

Om du har allmänna frågor

Om du har allmänna frågor om landstinget

eller vård kan du ringa till

landstingets informationslinje.

Telefonnumret är 010 - 24 25 26.

 

Om du vill ha råd om vård

Du kan ringa telefonnumret 1177 till Sjukvårdsrådgivningen

när som helst på dygnet.

På 1177 Sjukvårdsrådgivningen

får du prata med en sjuksköterska.

Du får veta om det är något du kan göra själv för att bli frisk

eller om du behöver träffa

en sjuksköterska eller en läkare.

Du kan också besöka webbplatsen www.1177.se.

 

 

Vill du veta mer?

Fler kontaktuppgifter
(Sidan är inte på lättläst svenska)